Asistenčná služba k letenkám NONSTOP

Travel Asistent Maxi od spoločnosti Click2Claim

Nonstop asistencia pri problémoch s letenkami

Spoločnosť Airticket s.r.o. ponúka Travel Asistent Maxi od spoločnosti Click2Claim. Jedná sa o asistenčnú službu 24 hodín / 7 dní, ktorá cestujúcim pomôže pri problémoch s letenkami ako je oneskorenie či zrušenie letov, zmeškanie nadväzného letu alebo odopretie nástupu.

Profesionálna, okamžitá pomoc cestujúcim v prípade vzniku problému na letisku, s letom, s refundáciou leteniek či pomoc v súvislosti s ochorením Covid-19 a to 24/7. Vďaka nej kedykoľvek a kdekoľvek okamžite získate informácie, ako postupovať v prípade riešeného problému.
Služba je automaticky zahrnutá v taxe 28,25 Eur spojenej s vystavením letenky pre všetky letecké spoločnosti, okrem Emirates a Qatar Airways. U týchto dvoch spoločností je naša taxa 25,- Eur a Vy si môžete službu dokúpiť za 3,-Eur / letenka.

Travel Asistent zahŕňa

  • Refundation Air Ticket Services (RATS)
    Možnosť využitia asistenčnej infolinky 24/7
    Overenie nároku na finančnú kompenzáciu zadarmo
    Komplexný servis pri vymáhaní finančnej kompenzácie
    On-line prístup k informáciám o Vašom prípade
    Službu Claim Baggage
    Právnu službu v prípade súdneho vymáhania finančnej kompenzácie
    Služba Covid Assistance

Čo vám služba Travel Asistent MAXI zaistí

  • Covid assistance (najaktuálnejšie informácie v súvislosti s ochorením Covid-19 v tuzemsku aj v zahraničí a to 24/7)
    Kompenzáciu za oneskorený let (3 hod. a viac)
    Kompenzáciu za zmeškanie nadväzného letu
    Kompenzáciu za odopretie nástupu (napr. overbooking)
    Kompenzáciu za zrušený let (menej ako 14 dní pred odletom)

Podmienky asistenčnej služby Travel Asistent MAXI

  • Asistenčná služba Travel Asistent MAXI je určená pre jedného cestujúceho s nárokom na vlastné sedadlo v lietadle bez ohľadu na vek a je možné ju využiť iba v spojení s konkrétnou rezerváciou a letenkou.
    V prípade zmeny v rezervácii letu, ku ktorému bola Asistenčná služba Travel Asistent MAXI zakúpená, sa týmto zmenám Asistenčná služba Travel Asistent MAXI prispôsobí.
    Asistenčnú službu Travel Asistent MAXI je možné uplatniť jeden kalendárny rok od dátumu jej zakúpenia .

Viac informácií o službe TRAVEL ASISTENT MAXI

  • Podľa vyššie uvedeného Nariadenia rozlišujeme, či nárok na finančnú kompenzáciu vzniká alebo nevzniká. Toto Nariadenie sú povinní akceptovať všetci dopravcovia registrovaní v EÚ.

 

Asistencia pri odškodnení

V prípade, kedy dôjde k výraznému oneskoreniu či zrušeniu Vášho letu, Travel Asistent Vám pomôže získať odškodnenie vo výške 250 - 600 EUR podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 261/2004. Toto sa vzťahuje na odlety a prílety všetkých dopravcov so sídlom na území EÚ. Nariadenie sa tiež vzťahuje na mimoeurópskych dopravcov, a to v prípade, že ich lietadlo odlieta z letiska na územie EÚ (upozorňujeme, že nariadenie a teda aj nárok sa netýka odletov z letísk mimo územia EÚ).

Prostredníctvom nášho partnera, ktorým je spoločnosť Click2Claim, môžete podať žiadosť o odškodnenie. V krátkom čase sa dozviete, či je váš nárok oprávnený. Na základe skúseností, znalostí problematiky a dostupných informácií môžu našim klientom vybaviť ich nárok efektívnejšie, než by boli v prevažnej väčšine prípadov schopní sami. Spoločnosť Click2Claim si berie províziu 20% vr. DPH z vymoženej čiastky a to iba v prípade úspechu.

click-2-claim-001.png
 

Vyplniť žiadosť o kompenzáciu

Destinácie sme precestovali. Poskytneme Vám osobné rady.